Hva er god kundeservice og hvordan vi tar den på alvor

Webredaktør 24.03.2017

Kundene våre oppfatter oss som en pålitelig leverandør av teknisk isolasjon og god kundeservice er faktisk en av de grunnleggende årsakene til dette. Vet du egentlig hvem som sitter på den andre telefonlinjen?

Ikke bare ordrebestillinger og transport – kundeservice er mye mer

Internett har tatt over mye av handlemønstret, på grunn av sosiale medier blir vi som forbrukere / kunder mer og mer påvirket, så hva annet kan en bedrift tilføye kunden sin da?

Det er en kjennsgjerning at kunder blir mer og mer selvstendig ved å bestille varene sine på nett. Mange bedrifter og selskaper innen B2B og B2C mener at kundeservice er «kjekt å ha», men gjør ikke mer ut av det.

Vi i Isopartner er av den oppfatning at kundeservice er en av våre viktigste nøkkelsuksesser. Per Arne, Ann-Mari og Håvard gjør sitt beste å serve kundene på en tilfredsstillende måte. Det handler om hvordan kunden føler seg behandlet og hvordan han blir fulgt opp. Det er ikke bare ordre- og transportbestillinger de tar seg av, det er like mye produktveiledning, isolasjonsberegninger og tilbudsgiving de tre håndterer hver dag.

Fra april åpner vi kl 07:00 på kundeservice

Vi merker mer og mer at kundene ønsker å komme i kontakt med kundeservice-avdelingen tidligere på morgenen. Dette tar vi til etterretning og utvider åpningstidene på telefon med en time. Fra og med 3. april kan du ringe kundeservice på 69244080 fra mandag til fredag mellom kl 07.00 – 16.00. Her vil du nå få hjelp av Per Arne, Ann-Mari eller Håvard. 

Kundeservice = Personlig service

Kundeservice for oss er «personlig service», sier Per Arne Tjernsbekk, leder for kundeservice i Isopartner. – For oss betyr det at kundene våre blir ivaretatt og behandlet med respekt. Har de et problem, er vi der for å løse det på en rask og tilfredsstillende måte. Det kan være hjelp på beregninger, veiledning til å velge rett produkt og mye mer. 

”Kundeservice er ikke bare å ta telefon, det er hele opplevelsen kunden får når han kommer i kontakt med Isopartner”

Per Arne Tjernsbekk, leder kundeservice Isopartner

 

Det er også viktig med god samhandling og positivitet blant de ansatte i Isopartner. Dette skaper en trivelig atmosfære og en god kultur for salg og kundebehandling. - På hovedkontoret er vi 8 personer på kontoret, hvorav 2 menn og 1 kvinne på kundeservice, - fortsetter Per Arne med et smil. - Det er ikke bare på grunn av oss på kundeservice, at vi har fornøyde og lojale kunder. Det er også viktig å trekke frem Inge, Johnny og Kjell-Inge på lageret i Moss. Eller Jan Ivar, Liridon og Nexhat i Oslo. Uten deres innsatsvilje og arbeidsmoral, hadde vi ikke klart oss.

Det er mye latter og små historier under felleslunsjen, på kontorene og lager, noe som også smitter over til kunden.

Og mens kunden blir ekspedert på lagrene i Moss eller Oslo, får han en kopp kaffe, lagermedarbeiderne finner frem varene og hjelper kunden med å fylle opp bilen sin med isolasjon hvis det trengs.

Ta deg et par minutter og svar på vår kundeundersøkelse.

KUNDETILFREDSUNDERSØKELSE

 

Bildet øverst - Kundeserviceteamet: Per Arne Tjernsbekk, Ann-Mari Valle-Mathisen og Håvard Tyldum 
Bildet øverst til høyre - Kundeservice på Økern - Liridon tar imot kundene
Bildet i midten - Pølsefredag på Økern, noe kundene setter stor pris på
Bildet nederst - Per Arne Tjernsbekk, leder på Kundeservice

Member of: Partnere:

Some description

Some description

undefined

undefined

Some description

undefined

Umbraco CMS fra MarkedsPartner